Vi tar våre kundeløfter dønn seriøst.
Derfor har vi innført FornøydhetsGaranti som alle kunder får automatisk

fornøydhetskurve.png
 
 

Vi tar kundeløftene våre dønn seriøst. Derfor har vi innført "FornøydhetsGaranti". Hjelp oss til å bli en bedre strømleverandør og ta kontakt med oss om du ikke er fornøyd.

I år har vi introdusert flere nye tjenester, og forbedrer flere av de du allerede har. Vi har som mål å bli markedet beste leverandør av et enkelt, rimelig og bekymringsfritt strømliv. Derfor har vi nå også lansert FornøydhetsGarantien.

Hvis du mener vi ikke leverer på kundeløftet (enkelt, rimelig og bekymringsfritt strømliv), ønsker vi at du melder ifra til oss. Når du med dine tilbakemeldinger hjelper oss til å bli en bedre strømleverandør, belønner vi deg for det. Da får du 50% rabatt i ett år på det faste månedsbeløpet. Vi kaller det FornøydhetsGaranti.

Ønsker du å benytte din Fornøydhetsgaranti, eller vil ha hjelp til noe annet, ta kontakt med oss på telefon [815 69 300 / 69 030 100 (nytt nr. fra 15.okt.2017)][1] eller epost til [kundeservice@fes.no][2]. Har du noe du virkelig brenner for, negativt eller positivt, vil jeg gjerne at du tar kontakt direkte med meg på telefon 91 81 02 04 eller epost: roy@fes.no.

Hilsen Roy Østen Henriksen, leder Fredrikstad EnergiSalg