Ett-kontaktpunkt.jpg

 

Nå blir det enklere for deg som strømkunde

Fra to til én å forholde seg til.
Alt til strømlivet ditt finner du hos FES

  1. Nytt telefonnummer. Vi har pr.15. oktober etablert et nytt kundetelefonnummer, for å forsikre oss om at flest mulig kunder kan ringe oss gratis fra sin mobiltelefon. Tidligere har teleselskapene tatt litt betalt for din mobilsamtale. Nytt telefonnummer er 69 030 100 (tidligere 81 69 300).
  2. Strømkjøp - all informasjon fra et sted. Fram til nå har du hatt kontakt med Norgesnett (tidligere Fredrikstad EnergiNett) om ting som har med strømnettet å gjøre. Fra 1.desember vil vi kunne svare på  alle spørsmål som omfatter ditt strømforbruk - også spørsmål som omfatter din nettleie.
  3. Fra 1. desember vil Fredrikstad EnergiSalg være fakturautsteder, men fortsatt i samarbeid med Norgesnett. Dvs. at når du betaler din strømfaktura, vil Fredrikstad EnergiSalg være mottaker av din innbetaling for kraft og nettleie. Dette endrer ikke etablerte avtaler du har med din bank om bruk av efaktura eller avtalegiro - avtalene fortsetter som før.

HUSK! Du kan logge deg på ”Min side” her